Sunday, October 2, 2016

Mesranya Rita Rudaini Dan Donna Muslim di sebuah kafe

Pelakon, Rita Rudaini, 40 Tahun, mengakui sedang berkawan rapat dengan pengacara HLive, Donna Muslim, 27, sejak beberapa bulan lalu.
Rita atau nama penuhnya Rita Rudaini Mokhtar bagaimanapun menafikan dakwaan netizen yang mengatakan mereka sedang menjalinkan percintaan.

"Kami berkawan saja dan saya pun selesa mengenali dirinya. Dia antara lelaki yang paling rapat dengan saya ketika ini.
"Saya mula mengenalinya pada tahun lalu, tetapi ketika itu perkenalan kami biasa saja," katanya yang dihubungi BH Online petang tadi.

Perhubungan antara mereka mula menjadi persoalan netizen apabila aktres itu memanggil Donna boyfriend di
Instagram. Dakwaan itu lebih kukuh apabila
Donna kerap dilihat berkunjung ke restoran milik Rita, Rumah Kueh, dan mereka juga dilihat sangat mesra. Sementara itu, ditanya adakah Donna lelaki idamannya,
kata Rita, sikap dan personaliti pemuda terbabit membuatkan beliau senang berkawan dengannya. "Saya lihat, dia seorang lelaki yang menghormati orang di

sekelilingnya dan kurang bersosial. Pada masa sama, kami serasi dalam apa saja topik yang dibualkan. "Ada juga saya membaca komen-komen peminat yang mendoakan
jodoh kami berdua. Namun bagi saya, ia sekadar satu usikan," katanya. Sementara itu, bercerita mengenai

perniagaan Rumah Kueh, Rita tidak menyangka ia berkembang
dengan baik sekali. Menurutnya, meskipun tiada pengalaman di bidang makanan, beliau bersama kumpulannya sentiasa memberi idea yang pelbagai bagi mengukuhkan
perniagaan berkenaan. "Alhamdulillah, Rumah Kueh dibuka sebelum bulan puasa lagi dan ia mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. "Lebih-lebih lagi,
saya mengambil pendekatan berjumpa dengan peminat di restoran ini, sekali gus ia merapatkan lagi silaturahim antara kami," ujarnya.

0 comments:

Post a Comment